Saturday, January 1, 2011

~matahari dan bintang~

opening 2011 with a great super duper surprise :)

12.06 am 1jan 2011:
sepotong sms, :epi new year,surprise:
oh 'matahari',sungguh2 buat kehidupan saya kucar kacir sebelum ini..
dan hari ini, kucar kacir juga surprise nya.hahaha...
tp sempat ku lafaz syukur padaNya..namun masih saya keliru, saya ragu2... apa yang harus saya lakukan ya??gembira ada, risau ada..hurm....1jan 2011 saya bermula dengan senyuman yang indah :)
mekaseh wahai 'matahari'

2.00 pm 1jan 2011:
wahhhh..lunch set yg sgt marbeles hari ini....kenyang smpai tak terkata...tp still ayam pusing kt bazar ramadhan lg menyelerakan..haha....ahaa...my new handbag..eheh..a gift for myself in 2011....aiseh ssh jugak shopping bila ada teman setia, sian kamu...

7.00 pm 1 jan 2011:
::agaga....apakah ini??lunch gaya western..dinner gaya diet.....alih-alih esk pagi kelaparan..haha...tu la,siapa suruh tak makan nasi kan2??mekaseh teman-teman yang sudi menemani...feel so good..hurm..hope the moment like this will come again..n i choose 2011 to be the best year for me..InsyaAllah...


monolog hati "siapakah??bilakah??di manakah??"
hahaha....teruskan khayalanmu AA,,janji kau bahagia :P

No comments:

Post a Comment